1.09.2015

Kabak Sandalı

Aşağıdaki linkten pinlediğim ve denediğim lezzetli bir meze... kabağı sevmeyenler için farklı bir versiyon.

Malzemeler 

  • 3-4 tane kabak 
  • 1 Adet Kuru Soğan 
  • 2 Adet Domates 
  • 1 Çorba Kaşığı Salça 
  • 1 Tutam Maydanoz
  •  100 Gr. Kaşar Peynir 
  • Kırmızı Pul Biber 
  • Sıvıyağ 
  • Tuz 


Yapılışı

Kabakları pijamalı soyduktan sonra biraz yumuşayana kadar haşladım ve ortadan ikiye kestim, Çekirdekleri çok büyükse bu kısmını alabilirsiniz. Diğer tarafta soğanı domates ve baharatlarla soteledim. İçine bir miktar kıyma koyunca daha lezzetli olacaktır. Bu karışımı kabakların üzerine yerleştirdikten sonra kaşarını ekledim ve üzeri kızarana kadar fırında pişirdim. Afiyet olsun...

http://www.afiyetlisofralar.com/mutfaktan-lezzetler/yemektarifi/zeytinyaglilar/kabak-sandal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder